Regulament - Crosul „VeteRUN” ediția a II-a, Bucureşti, 07.05.2017

  • Sharebar

REGULAMENT ŞI INFORMAŢII

I. ORGANIZATORI: ASOCIAŢIA NAŢIONALĂ A VETERANILOR DE RĂZBOI în parteneriat cu MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
Adresa poştală: Bucureşti, str. Izvor nr. 110, sector 5, cod poştal 050561
E-mail: contact.veterun@gmail.com; inscriere.veterun@gmail.com.
Site eveniment: www.armataromaniei.ro 
Site organizaţie: http://www.veterani-ww2.ro; http://www.armataromaniei.ro

II. DATA ŞI LOCAŢIA
07 Mai 2017 – Bucureşti, punct de START/SOSIRE – Traseu
Programul complet al curselor este detaliat pe pagina web Program eveniment

III. DESCRIEREA TEHNICĂ A CROSULUI
Traseul Crosului „VeteRUN”, de aproximativ 6,7 km, este complet asfaltat.

IV. CROSUL COPIILOR – între 0,6 – 0,8 Km, pe categorii de vârste
Categoriile de vârstă (fete şi băieţi) sunt următoarele:
- 7-10 ani (împliniţi) - distanţă de aproximativ 0,6 km;
- 11-14 ani (împliniţi) - distanţă de aproximativ 0,8 km.
Fiecare categorie de vârstă are START separat – verificaţi Program eveniment şi Traseu
Vor fi premiate/premiaţi primele/primii trei alergătoare/alergători din fiecare categorie de vârstă.

4.1. Condiţii de participare
Condiţii pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs (tricou și număr de concurs):
- Să aibă cel puţin 7 ani împliniţi şi să nu fi împlinit 15 ani în ziua cursei;
- Să se înscrie la cros;
- Copiii să fie însoţiţi la ridicarea kitului de concurs de un adult (tricou și număr de concurs) – părinte sau tutore, care va prezenta un act de identitate valid, certificat de naştere al copilului/act de identitate al acestuia şi va semna Declaraţie pe propria răspundere;
- Părintele sau tutorele să îşi asume responsabilitatea participării copilului/copiilor la cros. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei;
- Copiii vor alerga singuri, fără părinte sau tutore, cu excepţia copiilor cu dizabilităţi.

4.2. Descrierea traseului
Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff până la locul semnalizat pentru întoarcere pentru fiecare cursă în parte şi se continuă până la linia de SOSIRE.

V. CROSUL ADOLESCENŢILOR – aproximativ 1 km
Categoria de vârstă 15-17 ani.
Crosul va începe potrivit programului detaliat pe pagina web Program eveniment. Vor fi premiaţi primii trei alergători/alergătoare.

5.1. Condiţii de participare
Condiţii pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs (tricou și număr de concurs):
- Să aibă cel puţin 15 ani împliniţi şi să nu fi împlinit 18 ani în ziua cursei;
- Să se înscrie la cros;
- Să prezinte un act de identitate pentru verificare la ridicarea kitului de concurs (tricou și număr de concurs);
- Să prezinte Declaraţie pe propria răspundere de participare a minorului/minorei la Crosul VeteRUN – ediția a II-a, Bucureşti, 2017, semnată de părinte/tutore privind participarea sa la cros. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei.

5.2. Descrierea traseului
Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff pe o distanţă de aproximativ 0,5 km până la locul semnalizat pentru întoarcere şi se continuă până la linia de SOSIRE.

VI. CROSUL ADULŢILOR – aproximativ 6,7 Km
Categoriile de vârstă (masculin şi feminin) sunt următoarele:
- 18 – 35 ani, 36 - 50 ani şi 51 şi mai mult – distanţa de aproximativ 6,7 Km;
Crosul adulţilor va începe potrivit programului detaliat pe pagina web Program eveniment şi Traseu. Vor fi premiaţi primii trei alergători/alergătoare sosiţi, pe grupe de vârstă.

6.1. Condiţii de participare
Condiţii pe care fiecare alergător trebuie să le îndeplinească pentru a participa la cros şi pentru a primi kitul de concurs (tricou și număr de concurs):
- Să aibă cel puţin 18 ani împliniţi în ziua cursei;
- Să se înscrie la cros;
- Să prezinte un act de identitate pentru verificare la ridicarea kitului de concurs (tricou și număr de concurs);
- Să semneze Declaraţie pe propria răspundere de participare la Crosul VeteRUN – Crosul VeteRUN – ediția a II-a, Bucureşti, 2017 (Declaratie_pe_propria_raspundere_de_participare.pdf) ;
- Să îşi asume responsabilitatea pentru participarea sa la cursă. Organizatorul nu poate fi responsabil pentru niciun fel de accident sau pagubă pe care alergătorul le-ar putea întâmpina sau provoca, involuntar/voluntar, în timpul competiţiei.

6.2. Descrierea traseului
Se porneşte de la linia de START, din apropierea Pieţei Presei Libere, intrarea Parcului Herăstrău-proximitatea Pavilionului H, se continuă pe Şoseaua Kiseleff, pentru aprox. 2,7 km pe lângă Arcul de Triumf, până la Piaţa Victoriei. Se ocoleşte stânga pe culoarul marcat, se intră pe Bd. Aviatorilor, se continuă aprox. 1,5 km până la Piaţa Charles de Gaulle, se ocoleşte stânga pe Bd. Mareşal Constantin Prezan până la Arcul de Triumf, se ocoleşte prin dreapta Arcului de Triumf şi se intră din nou pe Şoseaua Kiseleff, până la linia de SOSIRE.

VII. ÎNSCRIERE, CONDIŢII
7.1. Înscrierea şi distribuirea kitului de concurs (tricou și număr de concurs) se face la Palatul Cercului Militar Naţional, str. Constantin Mille nr. 1, în perioadele 24.04-06.05.2017, între orele 12.00 – 20.00, iar pe data de 07.05.2017, între orele 08.00-09.00 la intrarea  în Parcul Herăstrău - Pavilionul H.
7.2. Participarea la acest eveniment este GRATUITĂ.

DORITORII/PARTICIPANȚII POT SUSȚINE VETERANII DE RĂZBOI PRINTR-O SPONSORIZARE SAU PRINTR-O DONAȚIE ÎN CONTUL:
ASOCIAŢIA NAŢIONALĂ A VETERANILOR DE RĂZBOI,
CIF 4532345,
Cont RON RO89BRDE441SV5906984410,
Banca BRD,
Descriere plată: DONAȚIE VeteRUN 2017.

VIII. PROGRAM ŞI CONDIŢII PENTRU RIDICAREA KITURILOR (tricou și număr de concurs)
8.1. Program
Alergătorii înscrişi online până pe data de 02.05.2017, pot ridica kiturile de concurs (tricou și număr de concurs) de la punctul de ridicare amenajat la Palatul Cercului Militar Naţional, în perioadele 24.04-06.05.2017, între orele 12.00 – 20.00, iar pe data de 07.05.2017, între orele 08.00-09.00 la intrarea  în Parcul Herăstrău - Pavilionul H.

8.2. Condiţii pentru ridicarea kiturilor (tricou și număr de concurs) de concurs
Alergătorii înscrişi vor prezenta un document de identitate (organizatorii îl verifică şi îl înapoiază imediat posesorului) şi vor semna Declaraţie pe propria răspundere de participare la Crosul VeteRUN – ediția a II-a, Bucureşti, 2017 (Declaratie_pe_propria_raspundere_de_participare.pdf)/Declaraţie pe propria răspundere de participare a minorului/minorei la Crosul VeteRUN – ediția a II-a, Bucureşti, 2017 (Declaratie_pe_propria_raspundere_de_participare_a_minorului.pdf);

IX. REGULI PENTRU DESFĂŞURAREA CROSULUI
Cursele nu vor fi cronometrate şi vor fi premiaţi primii trei alergători de la fiecare cursă, pe grupe de vârstă şi gen.
Alergătorii care nu vor trece prin toate punctele de control vor fi descalificaţi.
Este responsabilitatea alergătorului să poarte numărul de concurs pe tricou, pe partea din faţă. Cei care participă la cursă fără a avea număr de concurs pe tricou sau poartă alt număr de concurs în locul celui primit din partea organizatorului nu pot fi premiaţi.
Nu este posibilă schimbarea sau înlocuirea numărului (inclusiv în cazul pierderii) şi nici schimbarea numerelor de concurs între alergători. Aceste abateri duc la descalificare.
Alergătorii sunt obligați ca după trecerea liniei de SOSIRE să se prezinte la masa arbitrilor pentru VALIDARE. Participanții NEVALIDAȚI nu vor fi declarați câștigători.
Concurenților le este interzisă aruncarea oricăror resturi, gunoaie în zona de desfășurare a competiției sub sancțiunea descalificării din competiție. Aceștia vor putea folosi coșurile de gunoi amplasate în zonă sau sacii de gunoi menajer puși la dispoziție de către organizatori în zona START/ SOSIRE. Organizatorii vor asigura la terminarea evenimentului eliminarea deșeurilor și depunerea acestora în containerele aflate în zonă.
Este interzisă participarea la competiție/eveniment a persoanelor care au asupra lor băuturi alcoolice/ droguri sau care se află sub influența acestora, a persoanelor care au asupra lor arme de orice fel, materiale explozive sau incendiare, substanțe iritant – lacrimogene sau cu efect paralizant, dispozitive pentru șocuri electrice ori alte obiecte ce pot fi folosite pentru acțiuni violente sau de tulburare a desfășurării normale a evenimentului. Persoanele care vor încălca aceste prevederi vor fi îndepărtate din zona evenimentului de către organizatori, cu sprijinul organelor de ordine publică.

X. LIMITA DE TIMP - REDESCHIDEREA TRAFICULUI
Cursele se vor desfăşura în intervalul orar 10.00 – 12.00, potrivit paginii Program eveniment.
Alergătorii care ajung la SOSIRE după acest interval de timp nu vor fi incluşi în clasament.
LA ORA 13.00, TOATE STRĂZILE VOR FI REDESCHISE TRAFICULUI IAR ORGANIZATORII NU VOR MAI GARANTA SIGURANŢA PARTICIPANŢILOR.

XI. PREMII OFICIALE
11.1. Festivitatea de premiere
Festivitatea de premiere va avea loc în ziua competiţiei, după terminarea tuturor curselor. Pentru programul complet vizitaţi pagina de Program eveniment.

Primilor trei clasați la fiecare categorie de alergători li se vor oferi premii din partea organizatorilor și sponsorilor.

XII. ALTE DETALII ORGANIZATORICE
12.1. Organizatorul va pune la dispoziţia personalului participant două corturi (unul pentru femei şi unul pentru bărbaţi) unde alergătorii îşi pot schimba echipamentul înainte şi după cursă.
Este interzisă depozitarea obiectelor personale de orice natură în cortul vestiar.
Organizatorii nu îşi asumă responsabilitatea pentru furtul, distrugerea sau pierderea obiectelor personale.

12.2. Organizatorul va pune la dispoziţia personalului participant puncte de prim-ajutor, toalete ecologice şi puncte de hidratare.
Ambulanţele poziţionate la punctele de prim-ajutor vor fi anunţate de către arbitrii de pe traseu în cazul accidentării alergătorilor pe circuit şi vor interveni de urgenţă.

12.3. Accesul vehiculelor pe traseu
Este interzis accesul oricărui vehicul pe traseu, cu excepţia bicicletelor sau vehiculelor organizatorilor.

XIII. DREPTURI DE AUTOR
Prin înscrierea în competiţie, toţi participanţii autorizează organizatorii, inclusiv partenerii evenimentului să folosească şi să reproducă orice material sau declaraţie audio-video conţinând imagini cu aceştia.
Organizatorii pot da aceste materiale unei terţe persoane, fără aprobarea participanţilor, această libertate se poate exercita pe orice perioadă de timp şi este valabilă pe plan internaţional.
Organizatorii îşi rezervă dreptul de a modifica programul evenimentului în situaţii neprevăzute.

Parteneri

Sponsori